O firmie

Od ponad 27 lat w ramach naszej działalności obsłużyliśmy znaczne grono klientów w zakresie świadczonych przez nas usług m.in. porządkowania i archiwizacji dokumentów, organizowania imprez promocyjnych, organizowania wystaw i misji gospodarczych oraz szkoleń zarówno otwartych, jak i zamkniętych.

Ważnym aspektem działalności firmy jest oferta wynajmu pomieszczeń biurowych i mieszkalnych.

Irba Sp. z o.o. jest właścicielem nieruchomości o powierzchni 2 ha zabudowanej dwoma pięciokondygnacyjnymi budynkami. Jeden biurowy drugi z mieszkaniami na wynajem i budynkiem portierni zlokalizowanymi w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 29. Do obiektów przylega parking na ok. 250 samochodów.

Naszym głównym celem jest zagwarantowanie wynajmu powierzchni o wysokim standardzie jakości. Działając przez tak długi czas na rynku zdobyliśmy wiedzę i doświadczenie, które stanowią dziś podstawę naszych sukcesów, a także pozwala nam zaprezentować Państwu konkurencyjną ofertę najmu powierzchni biurowej.

Naszym celem jest nadto ugruntowanie pozycji rynkowej jako solidnego dostawcy usług w zakresie: zarządzania nieruchomościami, procesów szkoleniowych, archiwizacji akt, a także znaczne rozszerzenie rynku.

W załączeniu przedstawiamy Państwu główne profile naszej działalności.

IRBA Sp. z o.o. istnieje na rynku od marca 1995 r. i rozwija swoją działalność w podstawowych kierunkach:

– zarządzanie i obrót nieruchomościami

– działalność archiwizacyjna

– działalność szkoleniowa

– działalność promocyjna
– usługi instalacji elektrycznych

(monitoring, sieci dostępu, alarmy)
– usługi IT, sieci komputerowe