Firma świadczy w sposób profesjonalny kompleksowe usługi w zakresie archiwizacji, przechowania oraz brakowania dokumentacji. od 1995r.

 

Współpracujemy z organami administracji państwowej, instytucjami w zakresie porządkowania zasobów archiwalnych, a także tworzenia archiwów zakładowych.

Wykwalifikowany i doświadczony personel, własne pomieszczenia biurowe i magazynowe oraz nowoczesne metody pracy pozwalają nam na szybką i bezproblemową obsługę naszych Zleceniodawców, a także innych podmiotów uprawnionych do korzystania ze zdeponowanych akt.

Archiwum posiada wykształconych pracowników z wieloletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia prac archiwizacyjnych.

Nasz profesjonalizm i doświadczenie to ponad 580 firm, które nam zaufały .

 

Archiwum oferuje kompleksowe usługi w zakresie:

 

  • Archiwizacja dokumentów to proces sortowania, katalogowania oraz nadawania kategorii, określającej okres przechowywania ważnej dokumentacji. Powinna nie tylko zabezpieczać poufne informacje biznesowe, lecz także umożliwiać ich szybkie odnalezienie, jeżeli tylko zajdzie taka potrzeba.

 

Usługa obejmuje zapoznanie się z dokumentacją oraz jej wstępne uporządkowanie, poprzez podział na rodzaj i okres wytworzenia dokumentów. Następnie kwalifikacje akt i nadanie odpowiednich kategorii archiwalnych oraz sporządzenia spisów zdawczo-odbiorczych. Ostatni etap obejmuje umieszczenie akt w pudłach archiwizacyjnych oraz opisanie pudeł wg sporządzonego spisu zdawczo-odbiorczego

  •  przechowywania dokumentacji w archiwum depozytowym

Pomieszczenia do przechowywania dokumentacji spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 15 lutego 2005r. w sprawie warunków przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców (Dz. U. 2005r., nr 32, poz. 284). Dokumenty w archiwum umieszczone są na metalowych regałach w odpowiedni sposób ponumerowanych i opisanych, co ułatwia szybkie i sprawne odnalezienie dokumentów. Firma posiada odpowiedni program komputerowy, który ułatwia szybkie wyszukiwanie dokumentów .

  • niszczenia dokumentów 

Zakres usługi:

dostarczanie worków i plomb do miejsca odbioru dokumentów
– odbieranie dokumenty bez usuwania części metalowych i plastikowych
– pakowanie dokumentów do worków przez pracownika naszej firmy
– protokolarny odbiór zaplombowanych worków z miejsca odbioru
– transport zaplombowanych worków do miejsca niszczenia
– niszczenie przejętych dokumentów
– monitorowanie procesu niszczenia
– wystawianie certyfikatu zniszczenia
– możliwość obecności klienta w trakcie procesu niszczenia.

Niszczenie dokumentów odbywa się w profesjonalnej  niszczarce EBA 6040 C. Wyposażoną w pas podający oraz dołączony z dwóch stron blat z osłonami. Prosty w obsłudze panel kontrolny oraz taśma podająca i specjalne hartowane noże  zapewniają szybką i profesjonalną pracę.


 

Aby móc przestawić ofertę cenową do zlecenia niezbędne jest podanie wielkości zasobu, tj. ilości metrów bieżących, teczek, segregatorów, czy innych opakowań, w których znajdują się dokumenty. Dokumentację można  można zmierzyć samodzielnie i przesłać informacje o jego rozmiarze droga mailową. Zasób dokumentów podlegających porządkowaniu podaje się w metrach bieżących.

 

Drugim sposobem uzyskania wyceny – oferty jest przesłanie zdjęć dokumentacji, która podlegać ma porządkowaniu.

Na podstawie zdjęć nasi archiwiści wycenią usługę porządkowania. Warto przy okazji podać ilość akt osobowych i dokumentacji

technicznej.

Trzecim sposobem jest przyjazd naszych pracowników , którzy zrobią obmiar i spiszą kat. akt . Na tej podstawie przygotują ofertę szczegółową do zlecenia.



Prosimy o emaila : archiwum@irba.pl lub zadzownić pod numerem telefonu: 600 023 911.



Digitalizacja dokumentów jest realizowane przy wykorzystaniu specjalistycznych skanerów oraz innych urządzeń wspomagających proces.

SKANOWANIE DOKUMENTÓW

  • Szybki i wygodny dostęp do dokumentacji w formie elektronicznej po wykonaniu usługi skanowanie dokumentów.

  • Skuteczniejsza ochrona informacji zawartych w dokumentach.

  • Zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia/zniszczenia źródłowej dokumentacji papierowej – skanowanie dokumentów zabezpieczy całą twoją dokumentację.

  • Ograniczenie obiegu dokumentu w formie papierowej do niezbędnego minimum – skanowanie dokumentów przeniesie dokumenty do formy elektronicznej.

  • przechowywanie dokumentacji na osobnym serwerze.





         

Biuro Archiwum jest czynne :

 

Poniedziałek  8.00 – 16.00
Wtorek            8.00 – 16.00
Środa               8.00 – 16.00
Czwartek        8.00 – 16.00
Piątek              8.00 – 16.00
 
 
        Podanie o wydanie dokumentów można składać drogą elektroniczną 
lub wysyłając na nasz adres: Archiwum Irba, ul. Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice.
Podanie można złożyć i odebrać osobiście przy wcześniejszym umówieniu się.
Dokumenty zostają wydane tylko i wyłącznie przy wcześniejszym uiszczeniu opłaty.
Cennik archiwum jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 10 lutego 2005 r.
Numer konta bankowego: 96 2490 0005 0000 4520 3633 8953.

                      Lista firm, których akta przechowujemy znajduje się pod adresem:
https://ewidencja.warszawa.ap.gov.pl/przechowawcy.php?subfrom=150&action=show&id=1030

                      Wzór podania pdf znajduje się w linku poniżej.

Formularz podania

 

Kontakt w sprawie usług archiwum:
email: archiwum@irba.pl
telefon: 600 023 911 / 694 178 144.